Thursday, August 2, 2012

Hayırlı Ramazanlar..

İnşirah Duası Şiiri

Ey Yalnızların Kendi Başına Kalmışların Arkadaşı,

Ey Mutsuzluğa Düşmüşlerin Yardımcısı,

Ey Yoksulların Zenginliği,

Ey Zayıfların Gücü,

Ey Fakirlerin Hazinesi, Gariplerin sığınağı,

Ey Tek Güç Ve Kudret Sahibi,

Ey İhsanıyla Tanınan Keremi Sonsuz Rabbim,

Efendimiz Ve Yakınları Hürmetine Sıkıntılarımı Gider.

Ey Rabbim

Sen Sıkıntılarıma Karşı Hazırlığım,

Musibetim Anımda Ümidim,

Yalnızlığımda Arkadaşımsın

Gurbetimde Dostum

Kederli Anımda Beni Ferahlatansın

İhtiyacım Anında Yardımıma Koşan

Zor Anlarımda Sığınağımsın

Beni Korkuların Karanlığından Kurtaran Aydınlığımsın.

Ey Rabbim

Sen Şaşkınlığımda Bana Yol Gösterensin

Biliyorum Rabbim Sen Günahlarımı Bağışlayan

Ayıplarımı Örten, Sıkıntılarımdan Kurtaran

Kalbimi Sevginle Süsleyensin.

Sen Kalbimin Hem Tabibi Hem Sevgilisisin.

Sen Ki Şaşkınlara Yol Gösteriri

Muhtaçlara Yardım Eder

Korunmak İsteyenleri Korursun.

Allah’ım , Ben Senin Kulunum

Kulunun Çocuğuyum.

Görüyosun Ki Rabbim Sıkıntılıyım.

Bildirdiğin Ve Gizlediğin Tüm İsimlerini

Ve Kur-An’ı Kerim’i Kalbimin Baharı

Gönlümün Nuru , Sıkıntılarımın İlacı Yap.

Ruhum Susamış Suya , Kalbim Özlerseni

Gözlerimi Senin Sevdiğin Şeylere Çevirdim

Kulaklarımı Seni Çağıranın Ülkesine Bıraktım

Ve Susayan Bir Toprak Gibi Bitkin Kaldım

Kalbimi Senin Yoluna Koydum

Ve Ellerimi Senin Dergahına Açtım

Bundan Sonra Da Sana Gelecek

Senden İsteyeceğim

Güneş Ve Ay Senin Nurundan Almış Nasibini

Güneş Senin Sevginden Böyle Ateş

Ay Böylesine Mahzun

Irmaklar Senin Hasretinden Böyle Çağlar

Deniz Bu Ayrılıktan Böyle Deli Böyle Dalgalı

Hep Hüzünlü Hep Ağlamaklı

Kuşların Ümidi Sen

Bitkilerin Neşesi

Çiceklerin Rengi Sen

Ve İnsanların Hiç Bitmeyen Duası Sen

Mevlam Bizi Biran Olsunterketme

Sevgin İçimizde Hep Uyanık Kalsın

Yolun Rasul’ün Yolu Olunca Ondan Başka Kime Bel Bağlayayım

Rabbim ALLAH’tır Benim

Nurum Ve Kurtuluşum Ondan Gelecek

Öyleyse o’nu Bırakıp Kime Gideyim

Günahla Örtülmüş Varlığım İçinde

Bir o’nun Özlemidir Beni Yaşatan

Şefaatim o’nun Dilindeyken

o’nu Bırakıp Kimi Dinleyeyim

Mevla

Beni Kendine Dost Seçinceye Kadar Yaşat

Ve Aşkınla Yandığım Biranda Al Canımı

Al Ki Ölüm Aşkımın Adı Olsun.

Ey Rabbim, Ben Ki Günahı Sevabından Çok

Aklı Dünyaya Takılmış

Kalbi Fani Şeylere Anmış Bir Zavallıyım

Ama Sen Öyle Nur Öyle Rahmansın

Öyle Güzelsin Ki

Ne Olur Rabbim Senden Uzak Kalan

Şu Kulunu Kendine Yakınlaştır

İmanınla Dirilt.

Ey Sevdiklerini Sevindirmekten Hoşlanan Rabbim

Sana Açılan Ellerimi Geri Çevirme

Kalbime Aşkınla Tecelli Et Ki

Senden Başka Hiçbirşey Kalmasın O Kalpte

Senden Başka Hiçbirşeyi Olmayacak Kadar Zengin Eyle Beni

Herşeyde Seni Anmayı

Herşede Seni Görmeyi Nasip Eyle.

Bana İsimlerinle Güç Ver Ey Rabbim

O İsimlerin Ki Kalplerin Nuru

Hiçbirşeyi Olmayanlarıngururudur.

Ey Rabbim Bize İsimlerinin Hakikatini Göster.

Bizi Sensiz Bir An Bile Yaşatma.

ALLAH’ım Sana Meryem’in Temizliği İle Gelmek İstiyorum

Günahlarla Kirlenmeme İzin Verme.

Sana Musa’nın Duası İle Geliyorum

Şeytana Uymam İçin Peşimden Koşanlardan Beni Kurtar.

İsmail’in Tevekkülü İle Boynumu Büküyorum.

Beni Ve Soyumu Sana Kul Olarak Yaşat.

Sana İsa’nın Ruhu İle Geliyorum.

Beni Katına Almanı Diliyorum.

Sana Yunus’un Duası İle Yalvarıyorum.

Beni Yutan Nefsimin Karanlıklarından Kurtarmanı Bekliyorum.

Rabbim, Sana Yusuf’un Gömleği İle Geliyorum.

Beni Düştüğüm Ümitsizlik Kuyusundan Çıkarmanı Diliyorum.

Sana Muhammed Mustafa’nın Kulluğu İle Geliyorum.

Beni Miraca Çıkarmanı Bütün Sıkıntılarımı Gidermeni Diliyorum… AMİN.

                                                                           

No comments:

Post a Comment