Friday, August 10, 2012

Rüyada Evlenmek Istemediğini görmek ne demektir? Rüyada Evlenmek Istemediğini ne anlama gelir? Açıklaması yorumu manası nedir?

Rüyada budizim dinine geçmek görmek


Rüya başlığı : din değiştirmek


Ruya detayı : bekarım, yaşım 31.


Rüyamda bir arkadaşım, uzun zamandır görüşmediğim başka bir erkek arkadaşımın budizim dinine geçtiğini söylüyor.


Bir gün onunla karşılaşıyorum; “uzun zamandır görüşemiyoruz, numaranı kayıt edeyimde sık sık görüşelim” diyorum, oralı olmuyor, lafı değiştiriyor, sonra ben yanından ayrılıyorum, arkamdan yanındaki kişiye diyorki “görüşmek istemiyorum, ısrarla görüşelim diye tlf.numaramı istiyor” diye söyleniyor.


Bende bunu duyup yanına gidiyor ve “bende seninle görüşmek istemiyorum, laf olsun diye istemiştim” diyorum.


Biraz uzun bir yazı oldu ama yorumlarsanız çok sevinirim.


İpuçları : budizm, cep no, din, din değiştirmek, dinini değiştirme, görüşmek istemek, görüşmek istememek, numarayı kaydetmek, telefon numarası, din değiştirmek rüya tabiri, din değiştirmek rüya açıklaması, din değiştirmek rüya anlamı, din değiştirmek neye delalet eder, din değiştirmek ne manaya gelir, din değiştirmek görmenin anlamı, din değiştirmek neyi gösterir, din değiştirmek ne demektir, din değiştirmek rüya yorumu, din değiştirmek neyi işaret eder

No comments:

Post a Comment