Thursday, July 19, 2012

Tişörtümü Eteğime Uydurdum

Yazmayalı uzun zaman olmuş.

Yaz günleri uzun ama sanki göz açıp kapayıncaya kadar geçip gidiyor.

Herkes benim gibi bir şeylere yetişmeye çalışıyor.

Doğrusunu söylemek lazım...Kendimi rölantiye almaya çalıştıkça,daha yoğun bir tempoda buluyorum. 

Şunu da yapayım,bu da aradan çıksın...

Daha da sırada bir sürü yapılacak şey...

Dünya telaşına! mola, Ramazan günlerini karşılamaya hazırız...Allah hepimize bu güzel günleri iyi değerlendirme gücü versin...



                                        Eteği aylar önce diktim.



Kumaşı görünce neredeyse topunu alıp eve gelecektim.

Renk çok güzel,kumaş çok güzel.....

Tunik yapmayı düşünerek aldım...

Kısmetinde etek olmak varmış.

Üzerine ne giysem derken ,

Tişört süsleyenlere bende katılmış oldum...

No comments:

Post a Comment