Sunday, July 22, 2012

YENI FOTOGRAFLARLA YENI YAZI




Herkese mehaba!

Yine uzun bir aradan (malesef) sonra karsinizdayim...

Neden bu kadar ara veriyorsun diye hakli sitem edenlerin karsisinda daha fazla kayitsiz kalamadim!

Cok haklilar! Bende bilmiyorum neden uzun sure ara verdigimi aslinda bloglari surekli takip ediyorum hic kopmadim ama usengeclik mi artik bazi teknik aksakliklar mi (fotograf makinemin telefonumun ayni anda bozulmasi, kullandigim foto duzenleme sitenin kapanmasi vs..) ne desem bilemiyorum bir de bebis olunca ara acildi yine...





Ama kendimi affetmek icin bir suru foto ile dondum...

Neler mi yaptik bu surede...

Cok sey iste bazilari...

Tatile gittik oglum, babannesi ve halalariyla!

Iste oradan bir kare!





Bebisimin buyumesini izliyorum hayretle ve bol bol sukrederek!

Bahcemizde ki esek tam ona gore oldu oda cok sevdi ;)





Annemin yazlikta ki cicekleri malesef ben cicek bakamiyorum bu konuda hic anneme cekmemisim...





Malik Fatih denizle tanisti bu sene ilk defa cok sevdi. Zaten tam bir su kusu!









Tatilden bir kare daha!










Simdiden arabalara merakli !

Tabiki sadece park halinde!

Son olarak





Ilk sahurdan acele cekilmis bir kare!

Bu vasitayla herkese hayirli ramazanlar dilerim!

Dualarda ve burada daha sik bulusmak dilegiyle!

Sevgiler!

Daha cok yazi icin yorumlar lutfen ;)))

No comments:

Post a Comment